Розпочати розмову

Загальні питання

  • Передача документів з електронним цифровим підписом (сервіс Paperless)

    Власники доменів нерідко зіштовхуються з необхідністю заповнення і відправки заяв і копій документів при передачі домену або зміні власника, наприклад. Для того, щоб прискорити і спростити цей процес ...

  • Не можу підключити двофакторну авторизацію (2FA). Причини та рішення

    Двухфакторная авторизація (2FA) допомагає захищати ваш акаунт NIC.UA. Навіть якщо ваш основний пароль буде вкраденр, отримати доступ до кабінету неможливо без одноразового коду. При всій простоті акти...

  • Як змінити контактний номер аккаунту

    Контактний номер аккаунту - цей той номер телефону, який ви вказали в даних власника аккаунта коли заповнювали таку анкету оформлюючи ваше перше замовлення. Дані власника аккаунта - цей той контакт, я...

  • Передача документів з електронним цифровим підписом (сервіс "Вчасно")

    Клієнтам інколи доводиться заповнювати та надсилати заяви, а також копії інших документів, щоб виконати певний запит. Наприклад, змінити дані реєстранта у домені або перенести замовлення до іншого ака...

  • Як отримувати повідомлення про замовлення у Viber

    Останнім часом на поштові скриньки надходить велика кількість спаму та реклами, тому можна пропустити повідомлення про завершення терміну дії послуг. Це питання успішно вирішується за допомогою бота у...

  • Як отримувати повідомлення про замовлення в Telegram

    Останнім часом на поштові скриньки надходить велика кількість спаму та реклами, тому можна пропустити повідомлення про завершення терміну дії послуг. Це питання успішно вирішується за допомогою бота в...

  • Як отримати зв'язок з власником домену?

    Дані про власника домену ніколи не можуть бути порожніми, і кожен домен обов'язково має контакт з заповненими даними його власника. Якщо дані відкриті, то їх можна подивитися через мережевий протокол ...

  • Як змінити тариф хостингу

    Що робити, якщо поточний тариф хостингу вам не підходить? Зазвичай таке питання виникає, якщо хостинг потрібно розширити з тарифу NIC-S або NIC-M на ноступний. Зробити це можливо у властивостях замовл...

  • Накопичувальна знижка

    На NIC.UA для всіх клієнтів діє накопичувальна знижка - яку до того ж не потрібно активувати 😀 Все максимально просто: ви оформляєте замовлення, а знижка зростає з кожним новим рiвнем. Знижка залежить...

  • Партнерська програма

    На NIC.UA діє партнерська програма, за допомогою якої ви і ваш друг/знайомий /кіт можете отримати «плюшки» різного калібру. Ваш друг, реєструючи аккаунт на NIC.UA по вашому посиланню, отримає відразу ...