Останнім часом на поштові скриньки надходить велика кількість спаму та реклами, тому можна пропустити повідомлення про завершення терміну дії послуг.
Це питання успішно вирішується за допомогою бота у Viber, який буде повідомляти про активацію замовлень, необхідність продовження їх терміну дії, а також про невдали спроби входу в особистий кабінет.
Підключити бота можна двома способами:
1. У розділі "Налаштування" натисніть кнопку "Підключити Viber-бот". Тоді у новій вкладці відкриється вікно з кнопкою "Открыть приложение Viber" на комп'ютері або відкриється чат у додатку на смартфоні.
2. Натисніть кнопку "Показати QR-код" та відскануйте його за допомогою сканера у Viber.
У вікні з чат-бото натисніть кнопку "START", яка виділена зеленим кольором.
Далі перейдіть за посиланням з повідомлення, щоб підключити бота до вашого акаунта у NIC.UA.
Після цього отримаєте повідомлення про успішне підключення бота.
Зверніть увагу, контактний номер телефону акаунта не обов'язково має співпадати з номером, на який зареєстровано акаунт у Viber.
Eldar Polishchuk
Коментарі