Розпочати розмову

Як продовжити послугу в NIC.UA?

Коли добігає кінця термін дії вашого замовлення в NIC.UA ви отримуєте про це повідомлення на контактну пошту аккаунта. Зазвичай, відправляється чотири таких листи в різний період часу.

Також можна налаштувати отримання повідомлень в Telegram або Viber.

При цьому на email або в месенджері не надсилаються рахунки або реквізити для оплати.

Оплатити послугу можна лише у вашому акаунті NIC.UA.

Для цього вам потрібно перейти в ваш особистий кабінет NIC.UA і обрати в меню ліворуч потрібний розділ. Для продовження хостингу, виберіть розділ "Хостинг" в меню ліворуч.

Також на головній сторінці ви побачите перелік спливаючих замовлень. Додати замовлення в кошик можна і з цього переліку.

Коли ви перейдете в розділ з потрібним замовленням, натисніть кнопку "Продовжити" біля вашого замовлення.

Ви перейдете в кошик, де буде вказано яке замовлення ви оплачуєте і на який період. Щоб змінити період продовження, натисніть на поточний термін продовження і виберіть потрібний варіант.

На наступному кроці ви побачите дані платника.

Ви можете змінити платника натиснувши на "Використовувати дані за замовчуванням".

Щоб отримати рахунок для безготівкової оплати потрібно вибрати платником юридичну особу.
Якщо поточний контакт вам підходить, натисніть "Продовжити оформлення замовлення".
На останньому кроці вам потрібно буде обрати зручний спосіб оплати.

Як тільки кошти по рахунку надійдуть замовлення буде подовжено автоматично і ви отримаєте повідомлення на вашу контактну пошту і в месенджер, якщо у вас налаштовані сповіщення.

Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Valeriya Podolskaya

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі