Виникають ситуації, коли люди намагаються дізнатися контактні дані власника домену, щоб зв'язатися з ним. Найчастіше причини наступні: з метою вирішення конфліктної ситуації в разі правопорушення, з м...
У NIC.UA є два різних поняття – власник акаунта і власник домена. Це можуть бути різні люди. Дані власника акаунта заповнюються тільки один раз – при оформленні самого першого замовлення в NIC.UA. Ця ...
За правилами публічної оферти NIC.UA, а також за правилами доменних зон всі дані, які ви вказуєте повинні бути достовірними. Якщо ви використовували при реєстрації акаунта або домену псевдоніми, то на...
В акаунті NIC.UA існує пункт меню Контакти, в якому знаходяться всі анкети, кожна з яких містить в собі набір даних (ім'я, адреса, телефон email і т.д.). Коли ви оформлюєте нове замовлення, наприклад,...
Останнім часом все більшої популярності набуває електронний документообіг. Тому, коли потрібно відправити документ з електронним цифровим підписом (ЕЦП) на email, без послуг сторонніх сервісів (Paperl...
Для авторизації ваших запитів в підтримці іноді потрібно надати пін-код: це 4 цифри, згенеровані для вашого облікового запису. Підтримка NIC.UA може запросити його для підтвердження замовлення послуги...
Раніше ми розглядали спосіб підключення двофакторної автентифікації (2FA) для особистого кабінету NIC.UA. Зараз розберемо випадок, коли на останньому кроці підключення 2FA вводимо код з програми Googl...
Іноді з'являється необхідність в зміні пароля в обліковому записі NIC.UA, особливо якщо ви комусь надавали логін і пароль від свого особистого кабінету NIC.UA (що ми робити не рекомендуємо). Якщо ви н...
Двофакторна автентифікація (2FA) допомагає захищати ваш акаунт NIC.UA. Навіть якщо ваш основний пароль буде вкрадено, отримати доступ до кабінету неможливо без одноразового коду. При всій простоті акт...
Контактний номер акаунта — цей той номер телефону, який ви вказали в даних власника акаунта, коли заповнювали таку анкету оформлюючи ваше перше замовлення. Дані власника акаунта — цей той контакт, яки...