Двофакторна автентифікація (2FA) допомагає захищати ваш акаунт NIC.UA. Навіть якщо ваш основний пароль буде вкрадено, отримати доступ до кабінету неможливо без одноразового коду.
При всій простоті активації цієї функції є дві найпоширеніші причини чому активація може не вдатися:
- У вас не підтверджена контактна пошта акаунта.
- СМС для підключення відправляється на той номер, який у вас вже не працює.
Якщо не підтверджена пошта
Контактна пошта акаунта – це ваш логін. Лист з посиланням для підтвердження відправляється вам при реєстрації на сайті або при оформленні будь-якого безкоштовного замовлення (NS-сервери, домен PP.UA).
Перевірте вашу пошту, в тому числі папку СПАМ на наявність листа з посиланням. Після переходу за цим посиланням вам буде доступна активація 2FA.
Якщо лист знайти не вдалося, повідомте про це на support@nic.ua або оформивши запит на нашому сайті в розділі "Зв'язатися з нами". Ми відправимо вам повторно лист з посиланням.
Якщо у вас в акаунті вказана неактуальна пошта, то оновити цей email можна також за запитом на підтримку.
В акаунті вказано неактуальний номер
Отримати смс для активації двофакторної автентифікації можливо тільки на контактний номер власника акаунта, незалежно від того які ще номери збережені в розділі "Контакти".
Якщо для отримання смс у вас відображається вже неактуальний номер, то змінити його можливо за запитом на підтримку.
Valeriya Podolskaya
Коментарі