Розпочати розмову

Не можу підключити двофакторну автентифікацію (2FA). Причини та рішення

Двофакторна автентифікація (2FA) допомагає захищати ваш акаунт NIC.UA. Навіть якщо ваш основний пароль буде вкрадено, отримати доступ до кабінету неможливо без одноразового коду.

При всій простоті активації цієї функції є дві найпоширеніші причини чому активація може не вдатися:

  1. У вас не підтверджена контактна пошта акаунта.
  2. СМС для підключення відправляється на той номер, який у вас вже не працює.

Якщо не підтверджена пошта

Контактна пошта акаунта – це ваш логін. Лист з посиланням для підтвердження відправляється вам при реєстрації на сайті або при оформленні будь-якого безкоштовного замовлення (NS-сервери, домен PP.UA).

Перевірте вашу пошту, в тому числі папку СПАМ на наявність листа з посиланням. Після переходу за цим посиланням вам буде доступна активація 2FA.

Якщо лист знайти не вдалося, повідомте про це на support@nic.ua або оформивши запит на нашому сайті в розділі "Зв'язатися з нами". Ми відправимо вам повторно лист з посиланням.

Якщо у вас в акаунті вказана неактуальна пошта, то оновити цей email можна також за запитом на підтримку.

В акаунті вказано неактуальний номер

Отримати смс для активації двофакторної автентифікації можливо тільки на контактний номер власника акаунта, незалежно від того які ще номери збережені в розділі "Контакти".

Якщо для отримання смс у вас відображається вже неактуальний номер, то змінити його можливо за запитом на підтримку.

Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Valeriya Podolskaya

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі