Термін "логін" або "логін акаунта" можна зустріти у кількох випадках:
- у шаблонах заяв, зазвичай, його потрібно вказати в шапці;
- у переписці з підтримкою, коли вам потрібно перенести замовлення з одного акаунта в інший і вас просять назвати логін старого та нового облікового запису;
- у разі видалення облікового запису.
Логін облікового запису в NIC.UA – це просто email, який ви використовували при реєстрації облікового запису та використовуєте при вході в обліковий запис. На нього вам також надходять усі оповіщення від NIC.UA.
Якщо у вас кілька адрес і ви не впевнені, яку саме вказали у вашому обліковому записі, ви можете знайти цю інформацію безпосередньо в обліковому записі.
Такий спосіб актуальний, якщо у вас дані автоматично заповнюються браузером і ви можете увійти в обліковий запис, але не впевнені в адресі.
Якщо ж у вас немає доступу до облікового запису, але потрібно уточнити логін, то вам достатньо написати нам на support@nic.ua або через форму на сайті та вказати ім'я домену з облікового запису. Ми зможемо підказати частину вашого логіну.
Valeriya Podolskaya
Коментарі