Розпочати розмову

Чому email (телефон) залишилися незмінними в особистому кабінеті (в домені) після додавання нового контакту в NIC.UA акаунті?

В акаунті NIC.UA існує пункт меню "Контакти", в якому знаходяться всі анкети, кожна з яких містить в собі набір даних (ім'я, адреса, телефон email і т.д.).

Коли ви оформлюєте нове замовлення, наприклад, реєстрацію домену, замість того, щоб вказувати дані про власника в полях регистранта, технічного або білінг контакту кожен раз заново, ви можете вибрати анкету з вже існуючими контактами (якщо дані з неї вам підходять). Це значно прискорює процес оформлення замовлень.

Одна з анкет, які знаходяться у вас в NIC.UA акаунті, є основною, в ній містяться дані власника облікового запису NIC.UA, а також вона пропонується, як анкета за замовчуванням при оформленні нових замовлень.

З того моменту, як після реєстрації власника NIC.UA акаунта обрано або домен зареєстровано з певними даними, поміняти їх можливо тільки за допомогою служби підтримки. Тому, коли ви додаєте нову анкету в меню "Контакти" — це ніяк не впливає на зміну даних в обліковому записі NIC.UA або у зареєстрованих доменах.

Зверніться до нас, опишіть детально: де і що бажаєте змінити. Ми підкажемо, яким чином це можливо зробити.

Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Oleksii Momot

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі