Для того, щоб керувати DNS записами домену, в особистому кабінеті NIC.UA повинно бути замовлення серверів імен.
1. Якщо ми відкриваємо пункт меню "Сервери імен NS" і не бачимо там активних замовлень з потрібним нам доменом:
2. Те натискаємо на кнопку "Замовити", після чого в рядку пишемо ім'я потрібного домену і натискаємо "Продовжити" для оформлення послуги. Але що ж робити, якщо при спробі оформлення замовлення "серверів імен NIC.UA" отримуємо помилку "сервери імен для цього домену вже існують", хоча ми бачили раніше, що у нас в акаунті такого замовлення немає?
3. Відкриваємо пункт меню "Домени" і переконуємося, що замовлення домену активне у нас в акаунті і використовує послугу "Сервери імен NIC.UA". Також там може бути просто прописаний список NS:
- ns10.uadns.com
- ns11.uadns.com
- ns12.uadns.com
Напевно цей домен вам передавали з іншого NIC.UA аккаунта або ви зареєстрували домен, який раніше був видалений і звільнений для реєстрації. Саме тому відображається помилка при спробі оформлення нових серверів імен, так як замовлення NS знаходиться у іншому акаунті.
Все що потрібно зробити у такій ситуації — це звернутись у підтримку NIC.UA. Повідомте ім'я домену, а також що у ваш аккаунт потрібно перенести замовлення NS.
Послуга серверів імен у лічені хвилини буде передана до вашого особистого кабінету NIC.UA.
Oleksii Momot
Коментарі