Контактний номер акаунта — цей той номер телефону, який ви вказали в даних власника акаунта, коли заповнювали таку анкету оформлюючи ваше перше замовлення.
Дані власника акаунта — цей той контакт, який за замовчуванням встановлюється в ваших замовленнях, якщо ви не обрали інші дані вручну. Контактний номер використовується для активації двофакторної аутентифікації.
Незважаючи на те, що функції зміни телефону в особистому кабінеті немає, змінити контактний номер акаунта можливо.
Якщо поточний номер телефону активний, напишіть з контактної пошти акаунта на поштову скриньку support@nic.ua. У листі повідомте про свій намір, поточний і новий номери телефону. Також уточніть, що готові підтвердити зміни в телефонному режимі (буде виконано дзвінок на обидва номери).
Якщо поточний номер телефону неактивний, слід підготувати письмовий запит:
- Завантажте і заповніть заяву згідно до підготовленного шаблону (шаблони для юридичних та фізичних осіб знаходяться у додатку до цієї статті).
- Передайте заяву згідно до інструкції "Як підготувати письмовий запит до NIC.UA".
Valeriya Podolskaya
Коментарі