Контактний номер акаунта — цей той номер телефону, який ви вказали в даних власника акаунта, коли заповнювали таку анкету оформлюючи ваше перше замовлення.
Дані власника акаунта — цей той контакт, який за замовчуванням встановлюється в ваших замовленнях, якщо ви не обрали інші дані вручну. Контактний номер використовується для активації двофакторної аутентифікації.
Незважаючи на те, що функції зміни телефону в особистому кабінеті немає, змінити контактний номер акаунта можливо.
Для цього потрібно написати запит на support@nic.ua або створити заявку на нашому сайті, натиснувши "Зв'яжіться з нами" → "Написати в службу підтримки".
У запиті вкажіть,а що потрібно змінити номер в акаунті, вкажіть логін акаунта, а також вкажіть з якого на який номер змінюєте.
Зміни потрібно буде підтвердити одним із способів:
- Відповівши з обох номерів на наш дзвінок (зі старого та нового номера).
- Прикріпивши до запиту заповнену заяву на зміну пошту, підписану електроним підписом.
У запиті також вкажіть який із способів підтвердження вам підходить.
- Для підтвердження за номером телефону достатньо буде відповісти на наш дзвінок з обох номерів і підтвердити, що ви згодні зі зміною контактного номера.
Valeriya Podolskaya
Коментарі