Розпочати розмову

Я зареєстрував свій акаунт на "помилкові" дані, як я можу їх змінити?

Якщо ви ввели неіснуючі дані, не свої ПІБ, псевдонім або допустили помилку при заповненні, змінити їх можна тільки шляхом написання заяви.

  1. Завантажте і заповніть заяву згідно до підготовленного шаблону (шаблони для юридичних та фізичних осіб знаходяться у додатку до цієї статті);
  2. Підпишіть заяву електроним підписом;        
  3. Надішліть на support@nic.ua підписану заяву. До заяви потрібно прикріпити підтвердження оплат з акаунта. Це може бути квитанція з банку або завантажене з особистого кабінету банку платіжне доручення.

Компанія NIC.UA має право відхилити запит на зміну помилкових даних, якщо поточні контактні дані не можуть вважитися «помилковими».  

У цій статті ми детально розглянули як заповнити заяву для виправлення помилкових даних.
Якщо при заповненні заяви у вас виникли якісь питання, повідомте нам на support@nic.ua або через форму на нашому сайті.

Виправлення_помилкових_даних_-_ФО.docx

  1. 8 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити

Виправлення_помилкових_даних_-_ЮО.docx

  1. 14 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити

Correct_non-existent_data_-_company.docx

  1. 14 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити

Correct_non-existent_data_-_individual.docx

  1. 14 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити
Завантажити все
Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Oleksii Momot

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі