Розпочати розмову

Я зареєстрував свій акаунт на "помилкові" дані, як я можу їх змінити?

Якщо ви ввели неіснуючі дані, не свої ПІБ, псевдонім або допустили помилку при заповненні, змінити їх можна тільки шляхом написання заяви.

Заповніть заяву (шаблон прикріплений до інструкції), підготуйте кольорові якісні скани наступних документів:

  • свідоцтва про реєстрацію в ЄДР - для юридичних осіб;
  • паспорта або ID-карти - для фізичних осіб
  • копії документів, що підтверджують оплати, які були оформлені в панелі управління на NIC.UA.

Надішліть кольорові скани документів на support@nic.ua.

Коли вони будуть затверджені - надішліть заповнений оригінал і завірені вами копії документів (підпис, дата і "Копія вірна") нам поштою за адресою:

49000, м Дніпро, а/с 80.

Поля "підпис/ПІБ" і дата — заповнюються тільки від руки. Дані будуть змінені після отримання оригіналу заяви та копій ваших документів, які повинні бути додані до заяви.

Ми також можемо прийняти вашу заяву, підписану електронним цифровим підписом (ЕЦП). Для цього відправте нам заяву в форматі PDF, використовуючи сервіс Paperless. В цьому випадку вам немає необхідності відправляти нам паперові документи і не буде потрібно надавати копії вашого паспорта.

* Дана процедура не має ніякого відношення до зміни адміністративних даних доменних імен.

Fix_account_owner_data_UKR_individual.pdf

  1. 104 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити

Fix_account_owner_data_UKR_organization.pdf

  1. 99 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити

Fix_account_owner_data_RU_individual.pdf

  1. 101 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити

Fix_account_owner_data_RU_organization.pdf

  1. 99 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити

Fix_account_owner_data_ENG_individual.pdf

  1. 86 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити

Fix_account_owner_data_ENG_organization.pdf

  1. 88 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити
Завантажити все
Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Alexey Momot

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі