Незважаючи на те, що функції зміни email в особистому кабінеті немає, змінити контактну пошту (логін) акаунта можна.
Для цього потрібно написати запит на support@nic.ua або створити заявку на нашому сайті, натиснувши "Зв'яжіться з нами" → "Написати в службу підтримки".
У запиті вкажіть що потрібно змінити пошту в акаунті, також вкажіть з якої на яку адресу змінюєте.
Зміни потрібно буде підтвердити одним з трьох способів:
- За допомогою контактного номеру телефону.
- Відповівши на лист з поточної пошти.
- Прикріпивши до запиту заповнену заяву на зміну пошти, підписану електроним підписом.
У запиті також вкажіть який із способів підтвердження будете використовувати.
- Для підтвердження за контактним номером вам буде достатньо відповісти на наш дзвінок і підтвердити, що ви згодні зі зміною контактної пошти.
- Для підтвердження поштою на поточний контактний email буде відправлено запит, на який потрібно відповісти, повідомивши ваше рішення і зберігши історію листування.
Valeriya Podolskaya
Коментарі