Розпочати розмову

Чому під час оформлення замовлення отримую помилку?

Під час оформлення замовлень на нашому сайті клієнти можуть стикатися з двома помилками:

  • "Помилка. Не дозволено"
  • "Сталась помилка. Спробуйте ще раз"

"Помилка. Не дозволено"

У більшості випадків причиною такої помилки стає спроба продовжити вже закрите замовлення. Таке може бути, якщо заявка на продовження терміну дії замовлення була додана до кошику до моменту його закриття, при цьому процедура не була завершена вчасно.

Вирішити таку ситуацію можна двома способами:

- звернутися до підтримки, щоб дізнатися про можливість відновлення закритого замовлення,

- видалити закрите замовлення з кошику та продовжити оформлення інших замовлень.

"Сталась помилка. Спробуйте ще раз"

Така помилка виникає у користувачів, які намагаються змінити дані платника або в інших контактах, коли рахунок на оплату вже сформований. Це відбувається, коли користувач повертається з етапу "Вибір способу оплати" до етапу "Особисті дані".

Варіант вирішення такої ситуації простий: скасувати створений рахунок в особистому кабінеті та оформити замовлення наново.

Якщо ваша ситуація не підходить під описані випадки, слід звернутися до служби підтримки для встановлення причин і усунення помилки.

Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Oleksii Momot

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі