Розпочати розмову

Я оплачував рахунок по квитанції в банку кілька днів тому, чому замовлення до сих пір не виконано?

Якщо ви вносили оплату за квитанцією в  банку або безготівковим розрахунком, і при цьому вже пройшло кілька днів, а ваше замовлення все ще не виконано, швидше за все затримка відбувається по одній з наступних причин:

  •  при створенні платежу не було вказано номер рахунку-фактури в поле "призначення платежу", тому ми отримали"безіменний" платіж, який неможливо ідентифікувати. Це легко перевірити подивившись на платіжне доручення, видане вам в банку: поле "призначення платежу" повинно містити номер рахунку-фактури. Для вирішення питання відправте його скан або фото нам у підтримку.
  •  оплачено закритий або вже проведений раніше рахунок. При оформленні вами замовлення система автоматично формує унікальний рахунок виду 1234-123456. Цей рахунок діє рівно 10 днів з моменту створення і його можна оплатити тільки 1 раз. Якщо після оформлення замовлення оплата надійшла на 11-й день або пізніше, таке замовлення неможливо буде виконати, так як рахунок по ньому вже був скасований і замовлення закрите. Така ж складність може виникати, коли оплачуєте один і той же рахунок-фактуру вдруге. Оплачені вами кошти нікуди не загубилися. Найімовірніше вам вже повернули сплачену суму на особовий рахунок вашого облікового запису NIC.UA і написали вам про це на email особистого кабінету NIC.UA з проханням оформити замовлення повторно, вибравши варіант оплати "особовий рахунок NIC.UA".
  •  оплачено рахунок не на точну суму. Так, це є досить часто причиною затримки у виконанні замовлення. Коли створено рахунок, наприклад, на суму 199.98 грн, то набагато простіше оплатити замовлення, вказавши в сумі платежу 200 грн, тим самим округливши її. Але ми так робити не радимо і ось чому: для найбільш швидкого виконання замовлення, щоб система автоматично розпізнала оплату і провела рахунок, повинні бути дотримані кілька умов: рахунок-фактура повинна бути актуальною, сума виписаного рахунку і отримана повинні в точності збігатися і в призначенні платежу повинен бути вказаний номер рахунку-фактури. Всі платежі, які задовольняють таким критеріям проводяться системою миттєво. Але от якщо нам надходять оплати з "округленням", вони потрапляють на ручну перевірку, а це затримує виконання замовлення на деякий час.
Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Alexey Momot

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі