У NIC.UA для того, щоб замовлення по рахунку було виконане, рахунок по ньому повинен бути сплачений повністю.
Але іноді трапляються помилки. Коли за одну і ту ж послугу ми оплачуємо декількома способами, і виявляємо, що при черговій спробі оплачували окремий рахунок і кожен з них частково. Тому обидва рахунки залишаються в проміжному статусі очікування оплати, а замовлення через це не може бути виконаний.
Що робити в таких ситуаціях?
Для початку перевіряємо, що ми маємо справу саме з випадком, про який йдеться в поточній статті. Переходимо до пункту "Рахунки на оплату" кабінету NIC.UA і дивимося останні оформлені рахунки-фактури. У них швидше за все буде однакова сума, вони обидва будуть оплачені частково і при натисканні на кожен з рахунків в описі буде одна і та ж послуга.
Коли ми з'ясували, що сформовано два однакових рахунки, нам потрібно один закрити (по ньому сплачені кошти повернуться на ваш особовий рахунок NIC.UA), а по рахунку, що залишився, доплатити решту суми повернутими коштами з особового рахунку або іншим способом.
- Для скасування помилкового рахунку в списку натискаємо на його номер (в першій колонці), після відкриття "властивостей", натискаємо "Скасування рахунку":
- У спливаючому вікні підтверджуємо свою згоду з відміною помилкового рахунку:
- Потім повертаємося в меню "Рахунки на оплату" аккаунта NIC.UA і доплачуємо залишок по першому рахунку, вибравши зручний спосіб:
Oleksii Momot
Коментарі