Розпочати розмову

Чому при спробі оплати не пропонується використовувати бонуси?

Як відомо, при оплаті послуг у NIC.UA до 25% суми рахунку можливо сплатити бонусами. Але чому на останньому кроці формування рахунку при виборі варіантів оплати немає опції використання бонусів?

Причина може бути в наступному:

  • при оформленні послуги був використаний купон знижки,
  • на бонусному рахунку відсутні кошти,
  • бонусний рахунок заморожений.

Якщо два перших пункти зрозумілі, то як перевірити, чи заморожений бонусний рахунок і як його розморозити?

Термін дії бонусного рахунку дорівнює трьом місяцям від дати кожного нового використання або зарахування коштів на бонусний рахунок. Якщо протягом 3 місяців бонуси не використовувались або не були зараховані нові, бонусний рахунок заморожується. Через 3 місяці після заморозки бонуси анулюються.
Щоб перевірити, чи дійсно бонусний рахунок заморожено, в особистому кабінеті NIC.UA зліва в стовпчику пунктів меню вибираєте "Особові рахунки". Тут є рахунок, який починається на "BNS ..."

Праворуч від обраного рахунку відображається його статус і термін дії.

Щоб розморозити бонусний рахунок досить оплатити послугу в NIC.UA, за яку нараховуються бонуси, після цього статус рахунку зміниться на активний і в наступній оплаті можна буде використати бонуси.
Ознайомтесь також з докладними умовами використання бонусів у NIC.UA.

Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Oleksii Momot

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі