Під час входу до панелі хостингу, на сайт, в phpMyAdmin і Webmail спочатку перевірте чи не використовуєте proxy або firewall (ці програми можуть блокувати доступ).
Якщо ці кроки не допомогають в усуненні помилки, одразу зверніться в онлайн-чат підтримки і повідомте такі дані:
- номер замовлення на хостинг або основний домен хостингу;
- IP-адресу, з якої з'єднуєтесь із сервером (адресу можете дізнатися за посиланням — https://dig.ua/search/myip.html);
- ПІН-код для підтримки з розділу "Загальна інформація".
Така помилка могла виникнуть з декількох причин. Найбільш поширені причини:
- перевищення ліміта підключень до сервера по протоколам HTTP/HTTPS,
- авторизація в панелі, на поштовому сервері тощо з неправильним логіном/паролем.
Якщо попередньо виконували якісь роботи на сайті або були невдалі спроби авторизацій, будь ласка, уточніть про це під час звернення до підтримки.
Oleksii Momot
Коментарі