Часом виникає потреба змінити головний домен в замовленні хостингу. Це зробити дуже просто в меню особистого кабінету NIC.UA Хостинг. Натисніть на шестірню праворуч від номера замовлення: Навпроти пун...
Що робити, якщо поточний тариф хостингу вам не підходить? Зазвичай таке питання виникає, якщо хостинг потрібно розширити з тарифу NIC-S або NIC-M на наступний. Зробити це можливо у властивостях замовл...
Хостинг для Вашого сайту в NIC.UA можна оформити на сторінці Хостинг для сайту. В цьому розділі ви матимете можливість ознайомитися із загальною інформацією про тарифні плани. Ми надаємо можливість ко...
У статті HTTP-коди для клієнтських помилок розглянути для чого потрібні HTTP-коди відповіді, які існують класи та які коди викорстовуються для опису клієнтських помилок. У цій статті розглянемо які ко...
При спробі відкрити сайт через веб-браузер на сервер хостингу відправляються HTTP-запити, на які клієнт отримує відповіді. Часом при завантаженні сайту на хостинг або під час його розробки виникають п...
Чому після завантаження на хостинг коректно налаштованого сайту можуть відображатися помилки з кодом 403 або 500? Причиною їх виникнення можуть бути некоректні права на файли та/або папки сайту. Некор...
Будь-яке замовлення в NIC.UA можна продовжити протягом 28 діб після закінчення терміну дії. Якщо з моменту закінчення замовлення пройшло більше 28 діб, то замовлення закривається. Навіть якщо замовлен...
Коли мова заходить про тестовий хостинг, слід розуміти, що за характеристиками це та ж послуга, яку можна у нас замовити платно, але зі зменшеним терміном дії і безкоштовним оформленням. Але все ж дея...
При першому відкритті менеджера файлів на хостингу можна помітити там безліч папок. Багато з них при відкритті виявляються порожніми. В яку з них завантажувати файли сайту може здатися незрозумілим. П...
Як правило усі послуги після закінчення терміну дії перестають працювати миттєво, але з хостингом трохи інша ситуація: коли його термін дії закінчується, замовлення переходить в стан призупинено, але ...