Розпочати розмову

Замовлення на хостинг вже закрито. Чи можна його відновити?

Будь-яке замовлення в NIC.UA можна продовжити протягом 28 діб після закінчення терміну дії.
Якщо з моменту закінчення замовлення пройшло більше 28 діб, то замовлення закривається.
Навіть якщо замовлення вже закрите, найчастіше файли вашого сайту можна відновити.

Існує два варіанти дій:

  1. Відновлення замовлення для подальшого продовження
  2. Оформлення нового замовлення і відновлення в нього файлів з резервної копії

Відновлення замовлення для подальшого продовження

Спробуйте створити нове замовлення на хостинг для цього ж домена. Якщо ви отримаєте повідомлення про те, що хостинг для такого домену вже існує, то ваш хостинг акаунт ще не було видалено з сервера хостингу.

У такому випадку ми можемо просто відновити його для далі продовження.

Для цього напишіть нам на support@nic.ua або через форму на сайті. У запиті потрібно вказати для якого домену потрібно відновити хостинг.

Оформлення нового замовлення і відновлення в нього файлів з резервної копії

Якщо ж замовлення додасться в кошик успішно, то ваш хостинг акаунт вже видалений з сервера хостингу. В такому випадку можна перевірити наявність резервної копії вашого хостингу.

Для цього напишіть нам на support@nic.ua або через форму на сайті, вкажіть ім'я основного домену хостингу або номер замовлення на хостинг з розділу "Архів хостингу".

Резервні копії зазвичай зберігаються кілька місяців. Якщо резервна копія вашого хостинг акаунту ще зберігається, то ми зможемо відновити всі дані в новому замовленні на хостинг.

Потім вам потрібно буде перенаправити ваш домен на новий хостинг.

Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Valeriya Podolskaya

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі