Розпочати розмову

Чи можливо змінити власника акаунту?

У NIC.UA є два різних поняття – власник акаунту і власник домена.
Це можуть бути різні люди.

Дані в власника акаунта заповнюються тільки один раз – при оформленні самого першого замовлення в NIC.UA.
Ця анкета стає контактом за замовчуванням і при оформленні будь-якого замовлення ці дані автоматично пропонуються як дані платника або власника домену.

Також номер телефону з цієї анкети використовується коли ви вмикаєте двухфакторную аутентифікацію.

Побачити хто є власником облікового запису можна просто авторизувавшись в акаунті записі.

Змінити ПІБ або назву компанії власника акаунта можна тільки в наступних випадках:

  • ваші ПІБ змінилися (для фізичних осіб);
  • змінилася назва компанії (для юридичних осіб);
  • ви вказали власником вигаданого перонажа або неіснуючу компанію.

У перших двох випадках вам достатньо повідомити на support@nic.ua про те, що змінилися ваші ПІБ або назва компанії, вказати email акаунта, вказати, з яких на які дані змінилися і додати підтверджуючий документ.

Для фізичної особи це кольорові якісні скан-копії документа підтверджуючого зміну ПІБ і нового ID.

Для юридичної особи це кольорова якісна скан-копія протоколу, де прийнято рішення про перейменування, де видно як компанія називалася до цього.

Скан-копію потрібно буде підписати електронно-цифровим підписом компанії і передати на support@nic.ua через сервіси Paperless, Вчасно або ДІЯ.

Якщо ви вказали вигаданого персонажа або неіснуючу компанію, то виправити ці дані на справжні можна за допомогою заяви на виправлення помилкових даних.

У разі якщо в даних акаунта вказані реальні ПІБ або компанія і ви просто хочете передати аккаунт іншій особі, то в такому випадку зміна власника акаунті неможлива. Ви можете тільки передати замовлення в акаунт іншої людини.

Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Valeriya Podolskaya

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі