Розпочати розмову

PP.UA домен різко перестав працювати

Іноді бувають ситуації, коли PP.UA домен перестає працювати без будь-яких видимих на те причин. Це може статися відразу після реєстрації та активації, зміни будь-яких налаштувань або просто через півроку роботи домену.

Як зрозуміти що відбулося?

Перейдіть на dig.ua і введіть ім'я вашого домену в рядок пошуку.

Якщо ви побачите статуси:

Status: serverHold
Status: serverDeleteProhibited
Status: serverRenewProhibited
Status: serverTransferProhibited
Status: serverUpdateProhibited

Це означає, що ваш домен було заблоковано адміністратором доменної зони
 через порушення правил доменної зони.

Найчастіше причиною блокування стають неповні або некоректні whois-дані домену. Наприклад, коли у полі "Адреса" написано "Неважливо" або тільки назва вулиці. Також причиною блокування можуть стати очевидно неправдиві ПІБ, наприклад, Капітн Марвел або Іванов Іван Іванович.

Для реєстру цієї доменної зони важливо, щоб дані були повними і правдивими.

Тобто, потрібно вказати рельні та повні ПІБ, як в паспорті, і повну достовірну адресу: назва міста, індекс, назва вулиці, номер будинку і номер офісу або квартири.

Такі суворі вимоги до наданих даних в першу чергу спрямовані на запобігання реєстрації домену для створення шахрайських ресурсів.

Також домен може бути заблокований за фішингову діяльність або в разі скарг на домен.
 Повний перелік вимог можна знайти в правилах доменної зони, пункт 5.1.

Чи можливо розблокувати домен?

Якщо домен було заблоковано через надання некоректних даних, то його зазвичай можна розблокувати.

Для цього вам потрібно звернутися в нашу підтримку, написавши на support@nic.ua або через форму на сайті.

Якщо ви вказали неповну адресу в даних домену та інші дані повні і коректні, в запиті вкажіть ім'я домену та надайте заяву на актуалізацію даних в домені.

Передати заяву ви можете, підписавши її електронним цифровим підписом через сервіс Paperless або "Вчасно".
 Підпис можна сформувати в особистому кабінеті Приват 24 для фізичних осіб, розділ "Всі послуги" -> "Бізнес".

Якщо ж у вас є неточності в полі ПІБ, то повідомте про це на support@nic.ua або через форму на сайті. Ми допоможемо виправити ці дані.

Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Valeriya Podolskaya

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі