Розпочати розмову

Як змінити контактний номер аккаунту

Контактний номер аккаунту – цей той номер телефону, який ви вказали в даних власника аккаунта, коли заповнювали таку анкету оформлюючи ваше перше замовлення.

Дані власника аккаунта – цей той контакт, який за замовчуванням встановлюється в ваших замовленнях, якщо ви не обрали інші дані вручну. Контактний номер використовується для активації двофакторної аутентифікації.

Незважаючи на те, що функції зміни телефону в особистому кабінеті немає, змінити контактний номер аккаунту можливо.

Для цього потрібно написати запит на support@nic.ua або створити заявку на нашому сайті, натиснувши "Зв'яжіться з нами" → "Написати в службу підтримки".

У запиті вкажіть що потрібно змінити номер в акаунті, вкажіть логін аккаунта, а також вкажіть з якого на який номер змінюєте.

Зміни потрібно буде підтвердити одним із способів:

  1. Відповівши з обох номерів на наш дзвінок (зі старого та нового номера).
  2. Прикріпивши до запиту кольорові якісні скан-копії 1-5 сторінок паспорта або обох сторін ID-карти власника аккаунта (для фізичних осіб).

У запиті також вкажіть який із способів підтвердження вам підходить.

Для підтвердження за номером телефону достатньо буде відповісти на наш дзвінок з обох номерів і підтвердити, що ви згодні зі зміною контактного номера.

Якщо акаунт належить юридичній особі і доступ до поточного номеру втрачено, змінити номер можна за заявою від імені компанії.

Передати заяву потрібно буде в Paperless, у Вчасно, або відправивши оригінал на нашу поштову адресу (попередньо надішліть скан-копію або фото нам на перевірку).

Шаблон такої заяви можете знайти у вкладенні.

Смена_номера_юр.лицо_NIC.docx

  1. 8 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити

Зміна_номеру_юр.особа_NIC_укр.docx

  1. 8 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити

Change_phone_number_legal_entity_NIC_eng.docx

  1. 8 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити
Завантажити все
Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Valeriya Podolskaya

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі