Розпочати розмову

Як змінити контактний номер акаунту

Контактний номер акаунту – цей той номер телефону, який ви вказали в даних власника акаунта, коли заповнювали таку анкету оформлюючи ваше перше замовлення.

Дані власника акаунта – цей той контакт, який за замовчуванням встановлюється в ваших замовленнях, якщо ви не обрали інші дані вручну. Контактний номер використовується для активації двофакторної аутентифікації.

Незважаючи на те, що функції зміни телефону в особистому кабінеті немає, змінити контактний номер акаунту можливо.

Для цього потрібно написати запит на support@nic.ua або створити заявку на нашому сайті, натиснувши "Зв'яжіться з нами" → "Написати в службу підтримки".

У запиті вкажіть що потрібно змінити номер в акаунті, вкажіть логін акаунта, а також вкажіть з якого на який номер змінюєте.

Зміни потрібно буде підтвердити одним із способів:

  1. Відповівши з обох номерів на наш дзвінок (зі старого та нового номера).
  2. Прикріпивши до запиту заповнену заяву на зміну пошту, підписану електроним підписом.

У запиті також вкажіть який із способів підтвердження вам підходить.

  • Для підтвердження за номером телефону достатньо буде відповісти на наш дзвінок з обох номерів і підтвердити, що ви згодні зі зміною контактного номера.

Зміна_контактного_номеру_акаунта_-_ФО.docx

  1. 13 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити

Зміна_контактного_номеру_акаунта_-_ЮО.docx

  1. 13 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити

Change_account_phone_number_legal_entity_EN.docx

  1. 8 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити

Change_account_phone_number_individual_EN.docx

  1. 8 кБ
  2. Переглянути
  3. Завантажити
Завантажити все
Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Valeriya Podolskaya

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі