Розпочати розмову

Я оплатив рахунок, чому він досi "неоплачений" в особистому кабінеті?

Передача коштів з вашої картки на рахунок NIC.UA в більшості випадків проходить миттєво. Але іноді через затримки з боку банку переказ коштів може зайняти від кількох годин до доби.

У разі оплати за квитанцією в банку, може пройти до трьох робочих днів поки банк перерахує отримані від вас кошти в NIC.UA. Якщо ви оплачуєте за безготівковим розрахунком, то там обов'язково пара годин пройде поки переказ коштів буде завершено.

Якщо ви вказали вірні реквізити, то вам просто потрібно почекати поки кошти будуть переведені вашим банком. Ви так само можете відправити нам скан-копію квитанції або платіжного доручення щоб ми перевірили чи все коректно вказано в ваших реквізитах.

Така ситуація може ще виникнути коли ви створили два рахунка на одну і ту ж послугу, а оплатили лише один. Другий рахунок залишиться у вашому особистому кабінеті поки не буде автоматично закритий через 10 днів. Так що радимо ще перевірити статус послуги в особистому кабінеті - можливо вона вже продовжена?   

За статусом ваших рахунків ви можете стежити в розділі «Рахунки на сплату» особистого кабінету.

Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Eldar Polishchuk

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі