Розпочати розмову

Чому не прив'язується картка до облікового запису NIC.UA.

Про те, як прив'язати картку в особистому кабінеті NIC.UA, ми писали в попередній інструкції.

Сьогодні розглянемо випадок, коли в процесі прив'язування картки: після внесення номера, терміну дії та CVV коду мерчант намагається виконати преавторизацію у розмірі 0.00 або 1.00 грн, після чого отримуємо стандартну помилку з якої неможливо зробити высновок про її причини. В чому може бути складність?

Виходячи з досвіду перевірки помилок прив'язки картки, всі їх можна розділити на дві категорії:

  1. Відмова з боку банку-емітента.
  2. Відмова з боку процесингового центру.

Коли банк, що випустив картку, відмовляє, це може статися з причин: не проходження 3DSecure аутентифікації, при обмеженнях для оплати карткою в Інтернеті, при внесенні даних перевипущеної картки чи з недостатнім балансом або з інших причин. 

Практично єдиною ситуацією, коли процесинговий центр блокує спробу переавторизації є спрацювання системи antifraud. Наприклад, користувач намагається прив'язати картку багаторазово, щоразу при цьому отримуючи помилку. Процесинговий центр це сприймає як підозрілу небезпечну активність та спрацьовує захист від шахрайства, що блокує такого користувача на добу. 

Звідси робимо висновок: якщо через дві спроби прив'язки картки отримали помилку, краще зробити паузу, зв'язатися з банком-емітентом, дізнатися у них про причини виникнення подібної помилки. Виправити з банком цю помилку, а потім намагатися прив'язати картку знову.

Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Oleksii Momot

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі