Розпочати розмову

Налаштування The Bat

Перед тим, як приступити до налаштування поштового клієнта, необхідно створити поштові скриньки в панелі управління хостинг-аккаунтом, присвоївши їм назву і пароль.

У головному вікні The Bat! виберіть пункт меню Пошта | Нова поштова скринька, в діалоговому вікні вкажіть назву створюваної скриньки, наприклад, «vasya@pupkin.com.ua» і натисніть «Далі»:

У наступному вікні заповнюються контактні дані, вони будуть підставлятися при складанні листів, після заповнення натисніть «Далі»:

Вкажіть сервера для вхідної та вихідної пошти, відомості про них можна дізнатися вікна властивостей поштового запису в меню вашого хостинг-аккаунта.

Обов'язково вкажіть опцію «Мій сервер SMTP вимагає авторизації»:

В якості користувача вкажіть повну назву поштової скриньки, наприклад, «vasya@pupkin.com.ua», а також пароль, наданий цьому поштовому особовому запису при створенні в панелі управління:

У наступному вікні встановіть перевірку додаткових опцій і натисніть «Готово»:

Якщо ваш інтернет-провайдер блокує відправку вихідної пошти через стандартний порт 25 (Це проявляється в неможливості з'єднання з сервером при відправці листа),

то слід встановити додатковий порт. Виберіть закладку «Транспорт» в лівому меню, потім в області «Відправлення пошти» замініть порт 25, Відправка пошти - з'єднання "Безпечне на спец. Порт (TLS)" 465.

А також вкажіть в полі SMTP- сервер, сервер на якому знаходиться ваш аккаунт.

Обліковий запис для The Bat! налаштовано.

Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Oleksii Momot

  2. Опубліковано 13 років тому
  3. Оновлено 5 років тому

Коментарі