Перед тим, як приступити до налаштування поштового клієнта, необхідно створити поштові скриньки в панелі управління хостинг-аккаунтом, присвоївши їм назву і пароль.
У головному вікні The Bat! виберіть пункт меню Пошта | Нова поштова скринька, в діалоговому вікні вкажіть назву створюваної скриньки, наприклад, «vasya@pupkin.com.ua» і натисніть «Далі»:
У наступному вікні заповнюються контактні дані, вони будуть підставлятися при складанні листів, після заповнення натисніть «Далі»:
Вкажіть сервера для вхідної та вихідної пошти, відомості про них можна дізнатися вікна властивостей поштового запису в меню вашого хостинг-аккаунта.
Обов'язково вкажіть опцію «Мій сервер SMTP вимагає авторизації»:
В якості користувача вкажіть повну назву поштової скриньки, наприклад, «vasya@pupkin.com.ua», а також пароль, наданий цьому поштовому особовому запису при створенні в панелі управління:
У наступному вікні встановіть перевірку додаткових опцій і натисніть «Готово»:
Якщо ваш інтернет-провайдер блокує відправку вихідної пошти через стандартний порт 25 (Це проявляється в неможливості з'єднання з сервером при відправці листа),
то слід встановити додатковий порт. Виберіть закладку «Транспорт» в лівому меню, потім в області «Відправлення пошти» замініть порт 25, Відправка пошти - з'єднання "Безпечне на спец. Порт (TLS)" 465.
А також вкажіть в полі SMTP- сервер, сервер на якому знаходиться ваш аккаунт.
Обліковий запис для The Bat! налаштовано.
Oleksii Momot
Коментарі