Розпочати розмову

Налаштування The Bat

Перед тим, як приступити до налаштування поштового клієнта, необхідно створити поштові скриньки в панелі управління хостинг-аккаунтом, присвоївши їм назву і пароль.

У головному вікні The Bat! виберіть пункт меню Пошта | Нова поштова скринька, в діалоговому вікні вкажіть назву створюваної скриньки, наприклад, «vasya@pupkin.com.ua» і натисніть «Далі»:

У наступному вікні заповнюються контактні дані, вони будуть підставлятися при складанні листів, після заповнення натисніть «Далі»:

Вкажіть сервера для вхідної та вихідної пошти, відомості про них можна дізнатися вікна властивостей поштового запису в меню вашого хостинг-аккаунта.

Обов'язково вкажіть опцію «Мій сервер SMTP вимагає авторизації»:

В якості користувача вкажіть повну назву поштової скриньки, наприклад, «vasya@pupkin.com.ua», а також пароль, наданий цьому поштовому особовому запису при створенні в панелі управління:

У наступному вікні встановіть перевірку додаткових опцій і натисніть «Готово»:

Якщо ваш інтернет-провайдер блокує відправку вихідної пошти через стандартний порт 25 (Це проявляється в неможливості з'єднання з сервером при відправці листа),

то слід встановити додатковий порт. Виберіть закладку «Транспорт» в лівому меню, потім в області «Відправлення пошти» замініть порт 25, Відправка пошти - з'єднання "Безпечне на спец. Порт (TLS)" 465.

А також вкажіть в полі SMTP- сервер, сервер на якому знаходиться ваш аккаунт.

Обліковий запис для The Bat! налаштовано.

Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Oleksii Momot

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі