Розпочати розмову

Що робити, якщо немає доступу до панелі хостингу, PhpMyAdmin, Webmail?

Під час входу до панелі хостингу, на сайт, в phpMyAdmin і Webmail спочатку перевірте чи не використовуєте proxy або firewall (ці програми можуть блокувати доступ).

Якщо ці кроки не допомогають в усуненні помилки, одразу зверніться в онлайн-чат підтримки і повідомте такі дані:

  • номер замовлення на хостинг або основний домен хостингу;
  • IP-адресу, з якої з'єднуєтесь із сервером (адресу можете дізнатися за посиланням — https://dig.ua/search/myip.html);
  • ПІН-код для підтримки з розділу "Загальна інформація".

Така помилка могла виникнуть з декількох причин. Найбільш поширені причини:

  • перевищення ліміта підключень до сервера по протоколам HTTP/HTTPS,
  • авторизація в панелі, на поштовому сервері тощо з неправильним логіном/паролем.

Якщо попередньо виконували якісь роботи на сайті або були невдалі спроби авторизацій, будь ласка, уточніть про це під час звернення до підтримки.

Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Oleksii Momot

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі