При використанні віддаленого поштового сервісу користувачі можуть зіткнутися з проблемою, коли не вся пошта надходить на вказані в MX-записах сервери.
В цій ситуації важливо перевірити, який сервер пошти встановлено за замовчуванням у панелі хостингу. Для цього треба перейти с головної сторінки панелі DirectAdmin в розділі "Управление E-mail" => "MX Записи".
В розділі "Опции" нас цікавить налаштування "Использовать этот сервер для обработки моей почты". Якщо у вас встановлена галочка, значить пошта надходить безпосередньо на поштовий клієнт хостингу, якщо вона відправляється з іншого домену, що знаходиться на цьому ж сервері.
Для надходження пошти на сторонній поштовий сервер це налаштування варто відключити. Далі в цьому ж розділі треба продублювати ваші MX-записи з NS-серверів.
Після внесення налаштувань не забудьте зберегти виконані дії. Після натискання кнопки повинно зобразитися сповіщення "MX Template Set".
Vitalii Bondarenko
Коментарі