Розпочати розмову

Налаштування DNS-записів для пошти Google G Suite

Пакет інструментів Google G Suite є одним з найбільш популярних рішень для створення email адрес для власного домену, і має одну з кращих систем фільтрації спаму.

Щоб підключити домен до G Suite, вам потрібно буде виконати два основні кроки:

  1. Підтвердити що ви власник домену;
  2. Налаштувати MX-записи.

Підтвердження права власності на домен за допомогою TXT-запису

  1. Увійдіть в свій кабінет на NIC.UA;
  2. Виберіть розділ Сервери імен (NS);
  3. Виберіть потрібний домен зі списку і натисніть на шестірню;
  4. Відкриється сторінка з DNS-записами домену, вам потрібно буде натиснути на кнопку "Змінити";
  5. Додайте запис TXT:
    • Натисніть «Додати запис»;
      • В поле «Ім'я» пропишіть «@»;
      • В поле «Тип» виберіть «TXT»;
      • В поле «Текст» скопіюйте текст, якій був згенерований сервісом G Suite;
    • Натисніть кнопку «Зберегти». 
    • Через деякий час ви зможете підтвердити володіння доменом.

Налаштування MX-записів

Після верифікації домену можна перейти до додавання MX-записів. В першу чергу вам потрібно видалити всі існуючі MX-записи з ім'ям «@» - щоб вся пошта йшла через сервери Google.

Список MX-записів G Suite (він ще є і на сайті підтримки Google):

  • ASPMX.L.GOOGLE.COM.
  • ALT1.ASPMX.L.GOOGLE.COM.
  • ALT2.ASPMX.L.GOOGLE.COM.
  • ALT3.ASPMX.L.GOOGLE.COM.
  • ALT4.ASPMX.L.GOOGLE.COM.

Щоб додати ці МХ-записи:

  • Натисніть «Додати запис» п'ять разів;
  • В поле «Ім'я» пропишіть символ «@»;
  • В поле «Тип» виберіть «MX»;
  • В поле «Сервер» скопіюйте хост, якій було надано сервісом Google G suite (в кінці обов'язково поставте крапку!);
  • В поле «Пріоритет» скопіюйте значення, яке було надано сервісом Google G suite;
  • Натисніть кнопку «Зберегти».

Вибрати файли або перетягніть файли
Це допомогло?
Так
Ні
  1. Eldar Polishchuk

  2. Опубліковано
  3. Оновлено

Коментарі